zondag 12 februari 2012

Elly Griffiths: Dodencirkel

Afgelopen woensdag, 8 februari, was ik bij de Uitreiking van de Thrillerawards 2011 van Crimezone.nl. Een fantastische avond gehad en uitje. Leesvriendin Annabee leren kennen en andere mensen van het forum en Crimezone.nl, Cees, Joyce en Sander.
Annabee verraste mij met 2 boeken van Elly Griffith, Dodencirkel en Offersteen.
Van Crimezone.nl kreeg ik een goodiebag met daarin het boek Wraak van Lotte en Soren Hammer, dvd film Snabba cash (gebaseerd op het boek Snel geld van Jens Lapidius) en dvd's Borgen en aflevering 1 van The Bridge. Erg verwend en speciaal.

Het boek Breekijzer van Milou van der Will heb ik uit, tezijnertijd plaats ik her wel een recensie, maar Crimezone.nl gaat voor!

Lezen blijft toch een geweldige hobby, en tot op heden lees ik minimaal 1 boek per week, afgelopen week heb ik er 2 uitgelezen en ben net begonnen in Dodencirkel met hoofdrolspeelster Ruth, nu al een leuk mens.

Een ding weet ik nu ook zeker, abonnementen op tijdschriften verleng ik niet meer, deed dat al niet meer, maar heb nog een paar weekbladen en die stapels groeien!

Geen opmerkingen: