zaterdag 27 juli 2013

Nieuwe boeken, mooie aanwinsten

Afgelopen week heb ik tijdschriften gelezen, deze stapel verkleint en dan kan een aantal weer naar vriendinnen.

Maar nieuwe boeken heb ik wel gekocht maar ook gewonnen!

Van Uitgeverij Artemis heb ik twee boeken gekregen, ik mocht na een facebookactie 2 boeken uitkiezen, wat een feest Ik heb twee titels opgegeven en ik heb ze al ontvangen:
Tatiana de Rosnay: Het appartement
Monika Peetz: De dinsdagvrouwen

Gekocht met Bol.combon Zwijgrecht van Loes den Hollander

en bij de boeken Geknipt voor jou van Chantal van Gastel en Cathy Kelly Dan komt alles goed kreeg ik Zomer in New York van Chantal van Gastel er gratis bij.

Ik weet dat boeken er zijn om gelezen te worden, maar deze stapel ligt op mijn tafel en ik kijk er vol bewondering en met plezier naar...........

Geen opmerkingen: