donderdag 12 januari 2012

Hou van mij Informatie.

Kathleen is psychologe en docente en woont samen met Julie, haar tienerdochter. Haar leven verloopt vlekkeloos, tot Matthias, een twintigjarige student, avances maakt. Kathleen wijst hem af. Vanaf dan lijkt alles voor haar verkeerd te lopen. Even later vertelt Julie haar dat ze smoorverliefd is op deze Matthias. Bij Kathleen slaan de stoppen door ... 

Ik ben al een eind gevorderd in het boek, het is spannend en erg psychologisch, maar ik word soms een beetje moe van alle gedachten van de ik-persoon, Kathleen.
Maar vandaag en morgen lees ik het boek uit, waar ik nu ben is het voorspelbaar, maar ik hoop dat het einde toch anders is!


Het volgende boek ligt al klaar: Huis van zijde van Anthony Horowitz, ik doe mee aan de leesclub op Crimezone.nl met eigen exemplaar, Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen: