vrijdag 16 maart 2012

Boek uit, nieuw boek

Het boek De lener van Rebecca Makkai is uit, denk nog na over recensie die ik plaats op Orlando.nl. Ben verder gegaan in Offersteen van Elly Griffiths, was daar een tijdje terug in begonnen, maar door Lars Kepler gestopt. En dan Hakan Nesser, de man zonder hond, door vriendin Anna op spoor gebracht. Dit boek  heb ik gekocht en besteld ivm boekenweek en natuurlijk het boekenweekgeschenk van Tom Lannooy gekregen. En de lijst met NTL moet ik nog aanvullen, schriftelijk dan en hier neerzetten.
Op Leesfanaten.nl is een recensie verschenen van mij over het boek Pascale van Koole.

Een paar tijdschriften ook gelezen of doorgebladerd en alle abo's opgezet. Flair wordt straks door gestuurd naar Anita vanaf juni, haar abo loopt af en de mijne was voor 1,5 jaar! Uiteindelijk wil ik de Margriet nog overhouden. En krijg dan wel van vriendinnen tijdschriften als ik dat wil, andersom dan!

Geen opmerkingen: