woensdag 25 april 2012

Boekenlijst 2012

25 april en ik ga als een speer, 2 boeken per week is normaal, 3 bijzonder, kijk dat blijft geweldig en tikt aan. Het is weer net als vroeger toen ik boeken bij de vleet versleet. Ben nu bezig in 2 boeken, Hjorth Rosenfeldt Wat over is en een recensieboek.

Dit is mijn lijst van 1 januari tot nu toe:
1: Tess Gerritsen: Het stille meisje.
2: Anja Feliers: Hou van mij.
3. Anthony Horowitz: Het huis van zijde.
4. Helen Fitgerald: Ex.
5. Kim Moelands: Grenzeloos.
6. Sean Doolittle: De perfecte buren.
7. Milou van der Will: Breekijzer.
8 en 9. Elly Griffiths: Dodencirkel en Offersteen.
10. Lars Kepler: De getuige.
11. S.L. Grey: De Plaza
12. Ricky Koole: Pascale.
13. Rebekka Makkai: De lener.
14. Lyndsey Faye: De goden van Gotham.
15. Hakan Nesser: De man zonder hond.
15. Edith Hahn: De oorlogsbruid.
17. Peter Robinson: Nasleep.
18. Vivica Sten: Hogere kringen.

De NTL stapel zal ik nog plaatsen, maar eerst nog invoeren. En aanvullen op nieuwe boeken!

Geen opmerkingen: