zaterdag 14 april 2012

Peter Robinson: Nasleep recensie

Nalseep is uit, goed boek, was zo spannend dat ik afgelopen woensdag dit boek heb uitgelezen. Na een warrig begin wordt het razend spannend. Deze recensie staat oook op Crimezone.nl;

Recensie:

De heruitgaven van Nasleep van Peter Robinson is geen pocket, iets groter, wel een paperback en goed vast te houden met 1 hand. In het begin vond ik het kleine lettertype minder fijn, het las niet zo gemakkelijk, temeer omdat het begin wat rommelig is, na 2 huiveringwekkende hoofdstukken. Maar toen werd ik gegrepen door het verhaal en wilde alleen maar doorlezen. Het boek las ik toen in 1 adem uit. En de ontknoping is bijzonder.
Alan Banks is een plezierige, tobberige inspecteur. Dpordat Robinson hem zo goed neer zet en dat geldt ook voor de andere personages gaan ze leven en worden echt. Ik dacht dat ik Peter Robinson niet kende, de naam Alan Banks kwam mij wel bekend voor. Ik denk dat ik boeken over hem heb gelezen toen ik nog in de bieb kwam, en dat was voor 2002. Ik wil absoluut meer van Peter Robinson lezen over Alan Banks. Een aanrader.

Geen opmerkingen: