zondag 10 juni 2012

Genres

Ik houd van boeken, dat is bekend. Thrillers en misdaad waren en blijven favoriet, maar romans lees ik inmiddels ook erg graag. Chicklits las ik altijd al met plezier.Reisboeken vind ik nog steeds een feestje. Waar het op neer komt is dat mijn aandacht uitgaat naar allerlei verschillende genres.
Doordat ik het afgelopen jaar, sinds mei 2011,kennis maakte met websites over lezen en boeken is mijn leeshonger alleen maar toegenomen. En inmiddels lees ik graag van alles en nog wat, boeken dan hoor, de tijdschriftenstapel wordt alleen maar hoger maar dat stopt binnenkort!
Ik heb dit jaar nu 36 boeken gelezen, dus 1 boek per week lukt al, maar 2 per week is beter! en dat lukt ook wel.
Mijn nieuwe voornemen is dat ik dit jaar 100 boeken gelezen wil hebben.
Ik heb inmiddels 5 5 sterren boeken gelezen, heel veel zeer goede boeken en goede boeken, slechts 2 minder goede boeken, dus dat is fijn.
Ga nu gauw weer lezen.

Geen opmerkingen: