zaterdag 24 september 2016

Proeflezer boek Bloed door Kim ten Tusscher

Kim ten Tusscher: Bloed

Er komt soms iets bijzonders op je pad, proeflezer zijn. En dat ga ik doen de komende tijd. Voor Kim ten Tusscher lees ik mee met haar nieuwste boek 'Bloed'. Een tijdje geleden deed ze een oproep voor zes proeflezers.

Op 24 augustus jl. schreef ze op haar facebookpagina:

"Lijkt het je gaaf om Bloed al te lezen voordat het gedrukt is? Ben je kritisch en kun je goed verwoorden wat er beter kan aan een verhaal? Dan zoek ik jou!
Ik ben op zoek naar 6 proeflezers voor Bloed:
A - twee mensen die ook de Lilith trilogie hebben gelezen en dat verhaal goed kennen.
B - twee mensen die graag fantasy lezen, maar de Lilith trilogie niet hebben gelezen.
C - twee mensen die eigenlijk nooit fantasy lezen, maar het graag eens willen proberen."


Ik val onder de categorie C, en het is begonnen, ze heeft de eerste hoofdstukken gemaild. 

 

Geen opmerkingen: