dinsdag 17 juli 2012

Valentina Pattavina: De boekhandelaarster

Ik ben gestart in De boekhandelaarster, benieuwd, ben dol op boeken, en een boekwinkel is toch een mooie droom.

Het rode huis van Mark Haddon is uit, wat een absurd en gek boek, maar ook persoonlijk. Leesbaarheid was niet al te gemakkelijk, maar wel met humor en kennis van zaken geschreven. Kijk ook op forum Ezzulia, daar staat discussie en beoordeling van dit boek, ik heb het boek overgenomen van een mede Ezzuliaan.

Gisteren in sneltreinvaart Caleidoscoop van Linda Jansma uitgelezen, einde was zeer onverwacht al werkt de clou er wel naar toe, goed boek. 3 sterren.

In afwachting van buzzzboek lees ik rustig in De boekhandelaarster.
Ik lees graag 2 boeken tegelijk merk ik, een thriller en een roman;-)

Opmerking van mijn 93 jarige vader toen ik zaterdag zat te lezen "net als vroeger toen ik thuis kwam en jij lag te lezen". Geweldig.

Geen opmerkingen: