zondag 29 juli 2012

Welk boek nu?

Ik heb De boekhandelaarster van Pattavina bijna uit, het is zo'n mooi boek dat ik langzaam wilde lezen om er langer van te genieten. Maar het einde is in zicht. Mooie sfeerbeschrijvingen en quotes.

En dan wordt het eens tijd voor een boek van de NTL stapel of Moordvrienden. Op Ezzulia is een discussie gaande, dus ik denk dat ik maar instap. Natuurlijk lees ik een recensieboek voor Leesfanaten.nl, maar die noem ik nog niet, kijk zelf maar op Leesfanaten.nl..

Het hebben van een eigen bibliotheek is wel geweldig, er zijn weer 2 nieuwe boekenkasten bij en nu kan alles weer op 1 rij staan en heb ik zelfs plaats over, voor hoe lang het duurt! Ook op de ereader staan boeken die ik nog niet gelezen heb, maar sommige wil ik toch in papieren vorm.
Fitzek, Coben, Dorn, Adler-Olsen nog 1 boek lezen en zo zijn er nog een aantal, ook het boek Liefde is lavendelblauw, een roman ligt er nog, kijk maar op The House of books.fotowedstrijd, daar doe ik mee met dit boek.

Ik heb deze week een nieuwe leesvriend persoonlijk ontmoet, Coenraad, erg leuk en erg gezellig. Grappig, we hebben qua lezen dezelfde smaak. En zo zie je maar Lezen verbindt.

Geen opmerkingen: