zaterdag 4 mei 2013

Lezen

Een week niet geblogd, is een week niet gelezen ha. Er gebeurde ook zoveel de afgelopen week, vond de abdicatie en de inauguratie erg mooi en bijzonder. Ik was er in 1980 ook bij, maar kan mij niet herinneren dat er zoveel aandacht voor was. Natuurlijk keek ik op televisie met mijn ouders, zat nog op de PA en was Koninginnedag toen vrij. Daarna toen ik voor de klas stond was ik op Koninginnedag vrij toen ik in Den Haag ging werken, ook Prinsjesdag. En dat was fijn, bezocht ik mijn 'oude' scholen in Harlingen want daar werden altijd activiteiten georganiseerd voor de kinderen. Ik heb niet zoveel met het Koninghsuis, maar dit was toch een bijzondere dag.

En ik heb wel gelezen hoor, een recensieboek en ik lees Het boek van de zomers van Emylia Hall, Hongarije is voor mij weer een nieuw land waar een verhaal zich afspeelt.
En de krante uitgespeld en doorgenomen, bewaar de editie van 30 april en 1 mei nog even.

Mijn dank gaat uit naar mevrouw De Jong van Librero, ik heb op Facebook meegedaan aan een actie en gewonnen, maar liefst 5 boeken  uit de serie Visuele Gids:
* Architectuur;
* Interieur & Design
* Mode;
* Fotografie;
* Grafische design.
Ik ben begonnen in Architectuur door Gavin Ambors, Paul Harris en Sally Stone, In woord en beeld wordt er uitleg gegeven over gangbare termen in de Architectuur, interessant, boeiend en erg mooi. Ik vind het een verademing om dit te lezen en te bekijken. Fotoboeken zijn en blijven mooi.

Geen opmerkingen: