zaterdag 1 juni 2013

Juni is De maand van het Spannende boek

Juni is De maand van het spannende boek. En ik ben fan van spannende boeken, het is toch wel mijn favoriete genre, maar alleen maar thrillers lezen nee, dat is teveel van het goede.

Mijn maand begon al goed. Vriendin Connie is naar een meet&greet geweest met Karin Slaughter en van haar krijg ik het nieuwste boek en gesigneerd.

En deze maand bestel ik een paar boeken, omdat ik graag het gratis boek ontvang en dat is dit jaar 2013 extra speciaal, geschreven door Loes den Hollander.

Besteld:
Verrrassing, een boek met korte erotische verhalen waaronder Linda Jansma
 Springvloed door Rolf Börjlind
Het Marco effect door Jussi Adler Olsen.

Ik vond het nogal moeilijk kiezen, er zijn zulke goede en mooie boeken uitgekomen.

En dan koop ik nog met kortingsbon (4,95 maar liefst) het debuut De vlinder en de storm van Lucius Walther, de winnaar ook van de debuutprijs.

Prachtige aanwinsten en ik verheug mij erop.

                

Geen opmerkingen: