zaterdag 29 juni 2013

Nieuwe boeken

En afgelopen week heb ik het voor de eerste keer gedaan, ik heb 2 boeken  besteld, maar dan tweedehands. En dat heeft goed uitgepakt.

"De oversteek" van Cronin kwam gisteren en is bijna nieuw, "De wereld van Sofie"van Gaarder is redelijk nieuw, het ziet er goed uit, met hier en daar wel een ezelsoortje, het is ook geen hardcover.

En dan nieuwe aanschaf omdat ik daar enorm nieuwsgierig naar ben: 2 boeken van Suzanne Hazenberg, "Eet" en "Thriller".

Gewonnen met een actie van een medeblogger, "San Miquel" van T.C. Boyle. Bedankt Judith, De Boekblogger.

Ik ben erg blij met deze boeken. En ja ik kan weer kiezen maar ook aan de NTL stapel toevoegen............

1 opmerking:

Riet zei

Wat een mooie aanwinsten Charlotte. Eet vond ik erg goed boek, nadeel is dat ik hem snel uit had ;).
Veel leesplezier.
Groetjes Riet