zaterdag 2 augustus 2014

Uur der waarheid door Joel C. Rosenberg en Het geheim van Penumbra's boekwinkel door Robin Sloan

Heerlijke post deze week, twee boeken gewonnen en ontvangen.

Het geheim van Penumbra's boekwinkel door Robin Sloan is een boek waarin twee hobby's worden samengevat, boekwinkel en spanning ha, en ik ben erg nieuwsgierig naar dit boek. Ga heel langzaam lezen om veel te genieten en maar veel aan de poezen voorlezen.

Uur der waarheid door Joel C. Rosenberg mag ik van Uitgeverij Mozaïek lezen als Meelezer. Het boek is volgens mij enorm actueel te beginnen met een aanslag door Israël op Iran. Ik laat het u allen weten.

Inmiddels begint mijn gelezen boekenteller weer te lopen, de afgelopen weken veel gelezen. Het is en blijft een geweldige hobby en tijdverdrijf.

Geen opmerkingen: