donderdag 22 augustus 2013

Govert Derix: Sterrenmoord

Ik lees het boek Sterrenmoord door Govert Derix, ik heb het boek gewonnen met een win&write actie van Crimezone.nl. De afgelopen dagen heb ik niet veel tijd gehad om te lezen, ja tijdschriften, en de stapel heb ik dan ook verkleind, liggen weer klaar voor vriendinnen. Maar nu dit boek, Sterrenmoord.

Dit staat er op de achterkant:

De sterrenhemel, opeens is hij verdwenen. Onder leiding van de Engelse koninklijk astronoom Emporor start een zoektocht. Intussen vindt een reeks gruwelijke moorden plaats en staat de mensheid aan de rand van een mysterieuze afgrond.
"Sterrenmoord": Hyperactueel, apocalyptisch, evangelisch, hartverwarmend en ijskoud consequent.

Ik laat het jullie weten wat ik er van vind, alles spreekt mij aan, behalve het woord hyperactueel, een beetje te, maar dat is mijn mening.

Het begint al goed en opvallend, korte hoofdstukken.

Geen opmerkingen: