zondag 13 juli 2014

Stapel boeken en dank aan uitgevers

En dan nu een overzicht van boeken die ik op mijn bureau en op de tafel heb liggen:

Anders van Anita Terpstra heb ik uitgelezen, en beoordeeld maar nog recensie op Hebban.nl zetten.
(Tikje van de sluier, enorm goed boek, een 9 gemiddeld, 4,5 ster dus.)

De studie van Joelle Charbonneau geleend van vriend Coenraad de Kat en Het examen gewonnen.

Meulenhoff boekbloggersevent, met dank aan Kristie Raaijmakers die de perfecte boeken voor mij uitzocht en er twee liet signeren (ik was op het laatste moment verhinderd omdat mijn vader in ziekenhuis werd opgenomen):

David Hewson: Poppenhuis
Joyce Spijker: Spotlight
Siska Mulder: Met zachte hand

Op advies van vriend Coenraad gekocht:
Anna Levander: Morten

Van vriendin Connie Flipse gekregen:
Nathalie Page: De campus

Voor Een perfecte dag voor literatuur (NotJustAnyBook.nl):
André Platteel: Alles hiervoor (lees ik nu)
Adelle Waldman: Het liefdesleven van Nathaniel P.
Pauline Broekema: Het Boschhuis

Sacha Arange: De waarheid en andere leugens, door alle hectiek niet mee kunnen doen aan de webtournee, maar ik ga het boek absoluut recenseren.

Door alle hectiek de afgelopen weken heb ik geen tijd gehad voor lezen of recenseren en daar voelde ik mij best wel schuldig over hoor. Maar dat ik het ga inhalen is zeker.

En het begrip is groot, dank aan alle uitgevers die mij boeken stuurden. :-)

Geen opmerkingen: