zondag 20 mei 2012

Leeslijst

Gisteren met vriendin Connie gepraat over boeken en mijn NTL stapel, zal onderhand wel 90 zijn, er zijn boeken bij gekomen en een aantal heb ik gelezen, toch maar eens een lijst in laptop maken!
Mijn gelezen boeken 2012 kan ik nu uitbreiden.


Dit is mijn lijst van 1 januari tot nu toe:
1: Tess Gerritsen: Het stille meisje*****
2: Anja Feliers: Hou van mij***
3. Anthony Horowitz: Het huis van zijde*****
4. Helen Fitgerald: Ex***
5. Kim Moelands: Grenzeloos, recensie op Leesfanaten.nl****
6. Sean Doolittle: De perfecte buren***
7. Milou van der Will: Breekijzer***
8 en 9. Elly Griffiths: Dodencirkel en Offersteen***
10. Lars Kepler: De getuige****
11. S.L. Grey: De Plaza**
12. Ricky Koole: Pascale, Leesfanaten.nl****
13. Rebekka Makkai: De lener***
14. Lyndsey Faye: De goden van Gotham****
15. Hakan Nesser: De man zonder hond*****
15. Edith Hahn: De oorlogsbruid, Leesfanaten.nl***
17. Peter Robinson: Nasleep****
18. Vivica Sten: Hogere kringen***
19. Fleur Brockhus: De urenfabriek, Leesfanaten.nl***
20. Martin Lindstrom: Brandwashed, Leesfanaten.nl***
21. Halil Gür: De babykamer, Leesfanaten.nl***
22. Caterina Bonvicini: De trage glimlach, Leesfanaten.nl****
23. A.N. Wilson: Hitler, een biografie, Leesfanaten.nl***
24. David Baldacci: Onschuldig, bol.com.*****
25. Hans Koppen: Ze komt nooit meer terug NotJustAnyBook.nl****
26. John Grisham: Vergiffenis, Leesfanaten.nl**
27. R.J. Ellory: De helden van NY, nog niet uit, maar toch al toegevoegd.

Ik kijk zelf met verbazing naar deze lijst, zoveel boeken al gelezen en nog zoveel te lezen op de NTL stapel en boeken die nog uitkomen, wat prettig toch.
Voor Leesfanaten.nl heb ik de boeken gerecenseerd waarbij ik de vermelding er achter zet, zo kom ik pareltjes tegen die ik anders misschien nog niet gelezen had, kijk maar op de site!

En tot op heden 4 5 sterren boeken en 7 4 sterren boeken, de rest 3 en tot op heden twee 2 sterrenboek!
Dat is een goede oogst, ben niet zo scheutig.

Geen opmerkingen: