zondag 26 mei 2013

Marique Maas: Muren van glas

Ik ben wel een bofkont hoor, ik heb een vooruitleesexemplaar gekregen van Muren van glas van Marique Maas van Watleesjijnu.nl. Het boek verschijnt pas op 13 juni a.s. De 50 tinten grijs trilogie heb ik niet gelezen. De reden is simpel, ik wilde niet meedoen aan een hype die gecreëerd wordt en waardoor mensen ineens gaan lezen. Ik heb wel stukken uit het boek kunnen lezen doordat tijdschriften stukjes publiceerden en die gaven geen reden tot aanschaf. Ik stap dus zonder enige gene en vooringenomenheid :-) in dit boek. Ik weet dat Eshter Verhoef broeierige scenes kan schrijven, dat heeft ze al gedaan in haar thrillers.

Vroeger heb ik wel erotische boeken en verhalen gelezen. Nancy Friday had mijn voorkeur. En er komen sexscenes in boeken voor, de verkrachtingsscène kan ik niet altijd lezen.

Geen opmerkingen: