dinsdag 9 juli 2013

In 1 week kan veel gebeuren en veel gelezen worden

Een week niet bloggen, maar wel veel gelezen. Het is luxe om mee te doen aan de leesclub op Crimezone. nl, met het boek Thriller van Suzanne Hazenberg. Ik kreeg het boek thuis gestuurd, maar ik had al exemplaar en doe er vriend Coenraad een plezier mee, vriendin Connie heeft het boek gewonnen. Ik heb trouwens erg genoten van het boek Thriller, aanrader, recensie volgt nog wel.

Dan had ik 2 recensieboeken staan die ik inmiddels ook gelezen heb en gerecenseerd. Die recensies zien jullie op Leesfanaten.nl. terug.

En dan mag ik meedoen met de leesclub op Chicklit.nl Voor jou van Mojes. Van een aantal mensen heb ik al gehoord dat dit een ontroerend en mooi boek is. Ik kreeg maar liefst 2 exemplaren, een vooruitleesexemplaar en het gewone boek. Mooie rode kaft heeft het vooruitleesexemplaar, met dank aan de uitgever Fontein en Chicklit.nl. Daar ga ik nu in beginnen.

De postbode had nog meer werk hoor, want het boek Moord in de Bloedstraat door Annejet van der Zijl werd afgeleverd, van vriendin Connie kreeg ik de luistercd's. Dit boek met moorden die plaats vonden zijn waar gebeurd. Van der Zijl heeft de achtergronden opgezocht. Ik ga dit boek onderweg lezen, want het zijn verhalen. Recensie volgt ook.

En zo word ik erg verwend met boeken en komen de kasten met gewonnen boeken lekker vol. Inmiddels ben ik begonnen met herindeling en geef boeken weg. Het is niet anders, meer ruimte heb ik niet en ik wil toch nog steeds boeken winnen, krijgen, kopen en lezen. Want mijn leeshonger wordt nooit gevuld. Leest u mijn column op Leesfanaten.nl maar.......

Tot lezens....

Geen opmerkingen: