dinsdag 15 oktober 2013

Joelle Charbonneau De Test****



De Test is deel 1 van een trilogie. Vanaf de eerste bladzijde  werd ik geboeid door het verhaal en werd ik meegenomen in een achtbaan. Het boek  is erg spannend. De avonturen van Cia zijn goed uitgewerkt. De hoofdpersonen worden goed neergezet.

Het gaat over het wel of niet geschikt zijn om naar de universiteit te gaan en in ‘De Test’  moeten de jongeren een aantal opdrachten uitvoeren, mentaal en fysiek. Het verhaal is fantasierijk, gruwelijk spannend met onvoorspelbare wendingen. Het mysterie rondom De Test wordt niet helemaal uitgewerkt. Elke keer als je denkt dat er een eind aan komt, worden er nieuwe problemen gesteld. Er is nog heel veel niet verteld over Cia en uiteraard ben ik zeer nieuwsgierig hoe het haar vergaat,. Het  vervolg op De Test zal ik graag heel lezen. Al is het een Young Adult, ik heb genoten van dit boek en vind het absoluut een aanrader voor jong en oud.
Wat kan Charbonneua schrijven zeg. Ik ben erg onder de indruk.

Dank aan Karakter Uitgevers dat ik dit boek mocht lezen.

Geen opmerkingen: