donderdag 28 augustus 2014

Leuke weetjes

Lezen is er toch een beetje bij ingeschoten de laatste tijd, en dat ga ik inhalen. Want een dag niet gelezen is een dag niet geleefd. En ja ik las wel maar veelal tijdschriften, de krant en gewoon niets doen. En er zijn zulke mooie boeken die wachten om gelezen te worden.

Morten van Anna Levander heb ik bijna uit, een geweldig boek en de recensie komt binnenkort op Leesfanaten.nl. Het geheim van Penumbra's boekhandel door Robin Sloan ben ik al in begonnen, lees ik ook deze week. En dan kan ik kiezen uit twee tassen boeken of uit de boekenkast waar bijvoorbeeld Hex van Thomas Olde Heuvelt wacht of Arjen Lubach of Gillian King, heerlijk weer weg dromen. Lezen blijft zo fijn en de ultieme hobby.

Nog heerlijk nieuws is dat ik nog steeds boekenbonnen heb om te besteden, de nieuwste Linda Jansma, Vrij spel is 1 bon....


Geen opmerkingen: