donderdag 23 februari 2012

Elly Griffiths: Offersteen

Ik ga vandaag beginnen in Offersteen, het vervolg op Dodencirkel, de Plaza van S. Grey lees ik ook maar dan op de laptop, ik heb toch echt problemen met e readere en Adobe, hoop dat er snel iemand komt die mij dingen uit kan leggen en wellicht weer op weg kan helpen. Maar dat lukt wel.
Ik heb deze week al een boek gelezen, ben dus mooi op schema.

Met Mandeya, mijn oppaskindje lees ik ook boeken, hij is bijna 2 jaar. Thuis is Dikkie Dik zin favoriet, heeft hij van mij gekregen voor Sinterklaas, hier leg ik prentenboeken klaar. Gisteren hebben we Bruine Beer, wat zie je daar? gelezen en alles aangewezen, leuk. Ik ben dol op voorlezen en nu moeten nodig de dozen uit de kelder met boeken naar boven, want hier staat wel veel, maar niet alles!

Geen opmerkingen: