zaterdag 18 februari 2012

S.L.Grey: De Plaza

Het boek Dodencirkel is uit, ik heb er van genoten, Ruth is een doodgewoon mens en dat is wel eens heel verfrissend. Erg interessant waren alle archeologische verhalen en feiten die door dit verhaal heen geweven zijn. Nu is het tijd voor het E book De Plaza van S.L. Grey, een leesclubboek van Crimezone.nl.
Recensie Bitterzoet door Milou van der Will moet ik nog schrijven en plaatsen, ben je geïnteresseerd, deze komt te staan op Crimezone.nl en mijn gebruikersnaam is chveltman.
Morgen doe ik dat maar, vandaag maar lekker lezen.

Heb van Annabee, een hele goede forumvriendin 5 boeken gekregen, zo verwend voel ik mij en zo bijzonder.
Dit zijn ze:
4 boeken van Mari Jungsted

1. Die je niet ziet
2. Dichterbij dan je denkt
3. De goden verzoeken
4. Verwrongen levens 
En Hjorth Rosenfeldt: Wat verborgen is.

En de postbode bracht nog een pakketje, Roomservice van Elvin Post, dit boek heb ik gewonnen door deel te nemen aan een prijsvraag.

Geen opmerkingen: