zaterdag 22 september 2012

Boek uit en verwend met 2 boeken

Ik ben deze week verwend door Els die net als ik lid is van forum Crimezone. Ik heb van haar 2 boeken gekregen. Onder water van Morgan Mc Carthy en De gijzeling van Sebastian Fitzek. Dit wordt dus een moordweekend.

Ik heb 'Wat te doen met 8 miljoen van Keren David uit, en leuke chicklit, in het begin wat warrig en een zeer egoïstische tiener die haar ouders uitscheldt, maar groeit naar volwassener gedrag. Na zo'n 60 paginan's wordt het een leuk boek en lees het erg gemakkelijk. 3 sterren. Op Chiccklit.nl begint de 26e een leesdiscussie over dit boek. Het boek is zeer aan te raden voor YA.

En inmiddels heb ik 65 boeken gelezen dit jaar, Fitzek wordt 66, de 100 in 2012 ga ik denk ik niet halen behalve als er wat dunnere boeken uitkomen. Maar dat de 100e wordt bereikt is wel zeker!

Geen opmerkingen: