dinsdag 11 september 2012

Carsten Stroud: Niceville III

Niceville van Stroud is uit, wow wat wordt dat een goed boek vanaf  de 100 blz. Maar wat jammer dat je zo lang moet wachten voordat het een goed boek wordt. De dreigende ondertoon blijft in het boek en wordt sterker. Als het begin zo goed was als de rest waarin Stroud heel flitsend kan vertellen, met zwartgallige (heerlijke) humor en met vaart zou het 4 sterren waard zijn geweest, nu geef ik het boek 3 sterren.

(Ik ben niet iemand die zomaar een boek weglegt, ben toch altijd wel nieuwsgierig hoe het verder gaat, alleen als het minder boeit lees ik er gemakkelijk van alles en nog wat tussendoor. Met Niceville ben ik blij dat ik dat niet gedaan en stug doorgelezen heb want het is de moeite waard, knap combinatie thriller - occulte.)

Geen opmerkingen: