maandag 2 juli 2012

Lezen, overal en nergens......

Lezen is heerlijk, bij mooi weer of slecht weer, lezen kan altijd. Heb zojuist mijn 40e boek van dit jaar gelezen.
Poesje Famke ligt in het mandje aan de cv als ik op de laptop bezig ben, maar als ik in DE stoel ga zitten komt ze graag bij mij liggen als ik lees, languit liggen we dan. En doordat zij slaapt houdt ze mij in de stoel gekluisterd en lees ik door. Dan heb ik boeken nog sneller uitgelezen dan verwacht.

Ik heb dus een echte leesstoel, die alleen de weekenden bezet wordt door papa. Hij is donkerblauw, van leer en zit heerlijk met mijn benen op tafel, dezelfde hoogte! De Leesstoel.....

De vakantieweken breken aan, kom aan allemaal, vul de koffers met boeken of je e-reader. Juweeltjes genoeg, kijk maar op Leesfanaten.nl! En met genres voor elk wat wils!

Geen opmerkingen: