zondag 15 juli 2012

Mark Haddon: Het rode huis, leesclub Ezzulia

Ik heb Caleidoscoop van Linda Jansma even aan de kant gelegd, voor Ezzulia lees ik het boek Het rode huis vna Mark Haddon. Ik heb het boek toegestuurd gekregen van een mede Ezzuliaan. De leesclub is al een tijdje aan de gang. En ik heb een recensieboek gelezen en gerecenseerd.

Het blijft geweldig boeken lezen en erover praten, dat is ook het prettige van samen een boek lezen. Je wordt gewezen op dingen die je anders misschien niet gelezen zou hebben.
Ook merk ik dat door min leeshonger ik steeds weer verschillende genres wil lezen, de afwissling maakt het leuk, thrillers-romans-chicklits maar ook informatieboeken lees ik met plezier.

Ik heb de jeugdthriller Moordjaar gewonnen van Maureen Johnson, alvast een sinterklaascadeau straks!

Ik ben nu in mijn 47e boek bezig, het streven wordt nu  op naar de 100.

Geen opmerkingen: