maandag 4 november 2013

Gelezen boeken in 2013, teller staat op 47



Gelezen boeken in 2013
1.       Violet Leroy: De helft van mijn ziel*** *
2.       Delflo: Losers****
3.       Bart Debbaut: Cold case 2012****
4.       Ian Hamilton: Dans van de tijger***
5.       Usula Poznanski: Vijf****
6.       R.J. Ellory: Bekraste zielen****
7.       J. van Nieuwenhoven: Delete****
8.       Julia Navarro: Zeg me wie je bent****
9.       Almar Otten: Jeugdzonde***
10.   Andreï Makine: Het boek van de eeuwige korte liefdes****
11.   Maeve Binchy: Hotel aan zee***
12.   Candy Brouwer:  Het luxor resort****
13.   Hans Koppel: Je bent nu van mij**
14.   Emylia Hall: het boek van de zomers***
15.   Charlotte Williams: Het huis op de klif****
16.   Lisa Unger: Verdronken hart***
17.   Marjolein Uitzinger: Citytrip Berlijn****
18.   Dennis Lehane: Nachtleven
19.   Gregoir Delacourt: De lijst van al mijn wensen****
20.   De poppenspeler van Warschau*****
21.   Marique Maas: Muren van glas***
22.   Jodi Picoult: Voor de wolven*****
23.   Sophia Bennett: The look****
24.   Karin Slaughter: Stille zonde***
25.   Joost Heyink: De psycholoog****
26.   Dimitri Verhulst: De laatkomer***
27.   Suzanne Hazenberg: Thriller****
28.   Reina Crispijn: De dochter van de maan***
29.   Annejet van der Zijl: Moord in de bloedstraat
30.   Jojo Moyes: Voor jou****
31.   Ellen G.: Verdorven*****
32.   Julia Haeberlin: Beste Tommie***
33.   Joanne Rees: Speling van het lot***
34.   Cathy Kelly: Speciaal voor jou****
35.   Marie Hermanson: Hemeldal****
36.   Care Santos: De kleur van de herinnering***1/2
37.   Maria Duenas: De wereld vergeten****
38.   Mats Strandberg: Vuur****
39.   Samantha Young: Een verleidelijk aanbod****
40.   Edward Kelsey Moore: Wat Odette niet vertelde maar James allang wist***
41.   James Mott: De teruggekeerden***
42.   Joelle Charbonneau: De test****
43.   Linda Jansma: Schuilplaats****
44.   Anne Tel: Paaseitjes zoeken in AMC****
45.   Ingrid Ooninx: Sluipweg****
46.   Yvonne van den Berg: De viool van mijn moeder****
47.    John Williams en Annemarie van Gaal: Een dubbeltje op zijn kant****

Al staat de teller van gelezen boeken pas op 47 dit jaar heb ik zoveel moois gelezen, boeken waar ik echt van onder de indruk was en ze even moesten laten bezinken. De 50 haal ik wel dit jaar, dat is zeker. En dat er een pareltje bij zal zijn is ook waar, ik heb het boek al op de tafel liggen, de schrijver is Patrick Ness. Het voorwoord is al bijzonder.

Geen opmerkingen: