zondag 24 januari 2016

Januari 2016

Geen recensie op mijn blog, maar ik lees wel, de recensies komen er aan. Het is alleen een beetje stil hier, ik lees wel, maar soms gaat het wat langzamer.

De komende week is de release van  het boek 'Medicijn' door Ingrid Oonincx, ijs en wederdienende ben ik erbij en verslag komt hier. Recensie van het boek staat al hier online.

Ik lees nu een boek waarin twee verhalen staan van Nora Roberts, heerlijke feelgood en een mooie titel 'Een warm welkom'. En dan kreeg ik zomaar het boek van Celeste NG, 'Wat ik nooit eerder heb gezegd'. Het boek stond en staat al lang op mijn verlanglijst.

Als laatste een tip voor iedereen die lezers in de familie- en vriendenkring hebben. Al zullen niet lezers dit blog niet lezen denk ik, maar toch, elke lezer jong of oud, maak je blij met een boekenbon en nee dat is niet saai en ook al hebben zij en hij veel boeken. Het is het ultieme cadeau.

Geen opmerkingen: