zaterdag 22 juni 2013

Blogtournee Walter Lucius

Op NotJustAnyBook.nl is een blogtournee over het boek De vlinder en de storm van Lucius Walter.

Dit schrijft mw. Esser op deze website:

In maart 2013 verscheen bij A.W. Bruna Uitgevers de debuutthriller van multitalent Walter Lucius, De vlinder en de storm. Tijdens de Maand van het Spannende Boek vindt de blogtournee rondom dit boek plaats. Een blogtournee is een online tournee van boek en auteur langs een serie blogs.
***Winnaar van de Schaduwprijs 2013, de prijs voor het beste debuut in het spannende genre.***

Een emotionele en levensgevaarlijke zoektocht naar de waarheid.

De volgende gerenommeeerde schrijvers van blogs gingen mij al voor: 

Thrillerboek.nl
Nationaleboekenblog.nl
Bangersisters.nl
Ezzulia.nl
Mustreads.nl
Readabook.nl
Readabook.nl
Ruudketelaar.wordpress.com
Petepel.nl
Crimezone.nl
Tboekenblog.blogspot.nl

En nu is het mijn beurt. al deze bijdragen hebben mijn zin in het lezen van dit boek alleen maar vergroot. En gisteren heb ik het boek bij de Bruna in Rijswijk gekocht. 'De vlinder en de storm'is een dikke pil van 458 blz.

Kan ik dit boek in 2 dagen lezen?


Wordt vervolgd....................



 

Geen opmerkingen: