zaterdag 29 juni 2013

Drukke week, OBA Amsterdam met interview Annejet van der Zijl

De afgelopen dagen heb ik het druk gehad, druk met andere dingen. Dinsdag 25 juni ben ik in de Openbare Bibliotheek in Amsterdam geweest. De schrijfster Annejet van der Zijl werd daar geïnterviewd en dat was erg boeiend. Ik vond het een fantastische lezing en ik weet nu meer achtergronden. Niet dat ik dat van elk boek of auteur hoef te weten. Maar het is en blijft leuk een schrijver te ontmoeten en die ook nog je boek signeert (oftewel haar boek in dit geval).

Het boek "Moord in de Bloedstraat" door Annejet van der Zijl staat op mijn Nog te lezen stapel, zodra ik deze heb ontvangen ga ik deze lezen.

Ik ben begonnen in het boek De wereld van Sofie door Jostein Gaarder, altijd al willen lezen, maar er is nooit iets van gekomen, nu in een samenleesproject op het forum van Ezzulia geeft dat meerwaarde. Een thriller uitgelezen die mij zeer heeft aangesproken, en waar ik van heb genoten.

Afgelopen week ook heerlijk gekletst met boeken met vriend Coenraad en vriending Connie in verschillende settings. En dat is heerlijk, temeer daar we alledrie toch wel dezelfde smaak van lezen hebben.

1 opmerking:

Inge | Inge leest zei

Het boek 'Moord in de Bloedstraat' heb ik in één adem uitgelezen!