maandag 10 juni 2013

Recensie Marique Maas: Muren van glas



Recensie Marique Maas: Muren van glas

Voordat het boek "Muren van glas" uitkomt op 13 juni 2013 mocht ik het boek lezen. Ik heb het boek gekregen van Watleesjij.nu.
Dat is fijn en bijzonder. Erotische literatuur en lectuur heb ik wel eerder gelezen, maar heel veel boeken in dit genre ken ik niet. De 50 tinten trilogie heb ik niet gelezen, omdat het een hype is en elke vrouw deze gelezen zou moeten hebben, nou een dergelijke vrouw ben ik niet. En de voorstukjes die ik las waren niet veelbelovend. Maar “Muren van glas” is anders.

Het boek “Muren van glas” intrigeert, de cover is lekker suggestief. Het boek leest prettig. De hoofdpersonen Daniel en Nadine worden neergezet vanuit hun lusten of is het toch echte liefde? Deze vraag blijft hangen na lezen van het boek “Muren van glas”. Nadine weet niet of ze echt van Daniel houdt of dat ze verliefd is op de lust en de avonturen die ze met hem beleeft. Het wereldje van de glamour bevalt haar wel en haar erotische fantasieën komen uit.

Ik heb "Muren van glas, De ontmoeting" met plezier gelezen. Het is een prettig leesbaar boek en zeker een aanwinst voor de erotische literatuur. Het boek leest lekker weg en zeker in de zon, op het strand, op balkon en terras is dit een aanrader, en wat hindert het dan als je rood wordt of verhit door bepaalde scènes, je zit toch in de zon?
"Muren van glas" is een lekker tussendoortje! En absoluut een aanrader voor deze zomer.

Geen opmerkingen: